HTML

olaszországi utazásaink

Beszámoló utazás közbeni élményeinkről.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011 szept. 25 9. nap Trasimeno tó

2011.10.18. 21:18 borsóné

Cortonából ma a Trasimenó tóhoz kirándultunk. Ugy gondoltam ez a nap laza lesz, hisz az utolsó nap.

Először Tuoro Sul trasimeno-ba mentünk. Nekem nem adott semmit. Nem is tudok mit irni róla.

Utána Castiglione del Lagon következett. Szép a partja, hajó kikötő van, át lehet menni a szemközti kis szigetre Isola Maggiore.

A végén Passignano sul Trasimeno. Sokáig kerestük a kikötőt nem találtunk csak egy kis molo szerüséget és valami strand félét. Ott ücsörögtünk pár órát néztük a vizet az egyetlen nyitva levő büffében ettünk szendvicset.

Hamar végeztünk a tóval. Többet vártunk. Nagyobb mint a Balaton, de szépsége nem varázsolt el.

Visszamentünk Cortonába. Útközben többször megálltunk fotózni.

Sajnos ma zárva volt kedvenc helyünk mindkettő /vasárnap ugy látszik szünnap van/.

Elkezdett esni egy kevés eső, beültönk a Republicától nem messze egy pizzériába. Fogyasztásunk: 2 spricc /campari,bor,szóda/  10 euro,  1 panini 2 euro,  1 saláta 4,5 euro, 1 pizza 8 euro. Háááááát annyira nem volt jó, de megettük.

Összegezve a 10 napot: Legszebb első helyen megosztva Siena és Cortona

második hely Assisi és Spello

Pienza, Montepulciano

Rengeteg fagyit ettünk, sok új szót tanultunk. Szállásokról: Talán az appartman jobb mint a szálloda a B&B- ről nem is beszélve. Jó és szép volt az út. Fárasztó volt még igy is, hogy 1 napra csak 2 várost néztünk meg, de legalább kényelmesen sehol nem kellett sietni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.