HTML

olaszországi utazásaink

Beszámoló utazás közbeni élményeinkről.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011 szept. 20 4. nap Montalcino,San Quirico D Orcia,Pienza,Montepulciano

2011.10.18. 19:51 borsóné

Kiköltöztünk Sienából. Indultunk újabb szálláshelyünkre ahol szintén 3 éjszakát töltöttünk.

Útközben megnéztük először Montalcinót Sienától kb 1 órára van. Parkolás a Viali Pietro Strozzin 1 óra 1,5 euro. Bőven elég volt az1 óra, annyira nem lopta szivembe magát. Ittunk egy cappuccinót, 1 dob. colát = 3,5 euro

Következő San Quirico D Orcia volt kb 30 perc volt az út. Főkaputól nem messze ingyenes parkoló. Szép hely érdemes megnézni.

Következett Pienza kb 30 perces ut. Szép kis hely, pici és aranyos.

Tovább indulva Montepulcianóba kb 45 perces út.Szép érdemes felkeresni.

Az egyes falvak között igazi toszkán táj. Nem győztünk megállni, visszafordulni fotózni. Most már tudom mit istenitenek ezen a tájon. Rendezetten gyönyörű.

Másfél órás utazás után megérkeztünk Bastia Umbraba, ahol is a szállásunk volt egy B&B ben. Elég későn volt már. Nagyon éhesek voltunk, sikerült beülni egy eléggé puccos helyre, gondoltuk jo drága lesz a kaja, de már mindegy volt, csak kaját lássunk. Végül is isteni kaját ettünk. Spenóttal tekert szűzérme, burgonyaszufléval, csirke rizotto, tiramisu, egy grappa, fél liter bor+viz = 35 euro Nagyon-nagyon finom volt.

Este fél 11 volt mire ágyba kerültünk. Ez a 4 nap nagyon húzós volt rengeteget gyalogoltunk le-föl, hisz minden város emelkedős hegyen volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.